Barnbidrag!!

Hej!
Så idag kom det efterlängtade barnbidraget, blev självklart en sväng in till Södertälje och se vad stan hade att erbjuda. Blev att jag köpte fem plagg åt isabelle en mössa tre sommar bodysar och en kjol. Till mig själv köpte jag enbart strumpor, hårspännen och tofsar. Jag, Mickis, Susie, Anna och Camilla åt lunch på nancys, alltid lika trevligt att umgås och fika på stan.

Vid två tiden så åkte jag, Anna, Mickis och barnen vidare mot Liljeholmen Centrum, Anna skulle nämligen på en informationsmöte där. Medans Anna var på möte så letade vi andra efter något annat att hitta på, så fann vi en underbar uteplats med lekplats och bänkar uppe på ett berg med utsikt över Stockholm. Jag plockade fram jordgubbarna jag hade köpt och även ungsbakade chips 7,5 % fett helt underbart goda och inte alls så farligt i points mängd 17propoints för en påse på 150 gram och vad tror ni Hampus valde jordgubbarna eller chipsen???
Chipsen så klart. Isabelle "min ängel" fick smaka på banan även idag och hon smaska i sig med nöje. Så där satt vi och mýste ca 45 min innan vi åkte för att hämta upp Anna igen.

Nu på kvällen blev jag hembjuden till Anna på middag, blev Taco, alltid lika gott. Åkte hem med 21.09 tåget från
Mölnbo mot Gnesta.

Nu ska jag ta och bädda ner mig snart är helt slut!!
Lite bilder från dagen kommer här nedan!!
Ha en toppen kväll!

Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0