Besökt arbetsplatsen!!

Hej!
Idag tog jag mig en liten sovmorgon, gick inte upp förrän halv tio. Det berodde nog mest på att jag blev väckt av min prinsessa klockan 04:00 och hon var hur glad som helst och ville inte alls somna om förrän klockan var 05:30

I förmiddags så besökte jag min arbetsplats Bergvik och det är alltid skoj att träffa arbetskamraterna, dem tydkte min lilla tjej blivit så stor och att hon liknar mig mer och mer i ansiktet.

På eftermiddagen så åkte jag ner mot Södertälje C för att möta upp Anna, Hampus och mickis vi gick och tog en fika med Annas vänner Tanja och Mara, var trevligt. Efter fikandet så gick vi i lite affärer och jag la undan 4 plagg som jag ska köpa till Isabelle imorgon. Jag köpte ett par solglasögon till mig, som jag gillade otroligt mycket.

Väl hemma vid halv fem så vaknade Issie och jag mosade en banan till henne, var första gången som hon smakade på något annat än bröstmjölk eller ersättningsmjölk och kan berätta för er att hon älskade det speciellt efter flera skedar blev bara godare och godare för varje sked. Hon fick även dricka vatten för första gången men där tuggade hon mest på nappflaskan.

Så nu ska jag se klart Hollywood fruar sen ska jag bädda ner mig i min säng på min underbara nya madrass!!

Lite bilder från dagen!!
Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0