Fredag!!

Så var det äntligen fredag, veckorna går alltid så snabbt nu för tiden.  Igår så hade jag verkligen ingen lust att blogga, hade en dundrande huvudvärk under hela eftermiddagen och kvällen. Även min dotter var hängig, hon fick lite biverkningar av sin vaccination igår fick feber och hade förmodligen lite ont i kroppen, men hon lugnade ner sig efter en alvedon. Själv har jag sovit lite halvdåligt i natt, vaknade till och från av att Isabelle låg å sprattlade å pep.

Jag, mickis och Anna tog också en promenad under gårdagen på ca en timma sedan bar det hemåt för lite middag.

Idag så ska jag vara hemma under förmiddagen och bara ta det lugnt, ska ta tåget in till Södertälje vid halv tre för att möta upp mina föräldrar, jag och Stefan ska nämligen låna deras bil för att hämta hans dotter Mikaela.
Jag måste även handla lite småsaker inför morgondagen.

Här nedan kommer lite bilder på min Isabelle alla bilder är tagna under denna vecka!!

Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0