Full rulle!!

Hej! då var det redan Torsdag, igår så umgicks jag med Anna och Mickis vi tog en promenad till hemköp och sedan fick Hampus leka lite i lekparken. Idag så har jag varit inne i Södertälje en sväng för vägningen på viktväktarna vågen visade ett förväntat resultat +1,5 kg. Under påsk och förr förra veckan har jag ätit alldeles för mycket onyttigt, så nu är det hårda bud enbart mat och frukt ska ner i min magsäck.

I eftermiddags kom Anna och Hampus på ett besök vi åt middag tillsammans och Hampus tog ett bad i mitt badkar, han är som en liten fisk i vattnet.
Anna hjälpte även mig att byta från liggdelen på vagnen till sittdelen, blev jättebra och Isabelle verkade trivas när vi tog en promenad med Anna och Hampus till tåget.

Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och se gårdagens avsnitt av greys anatomy på datorn...mee like.
Här kommer lite bilder...

Love and kisses!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0