Halva veckan snart avklarad!!

Hej hej ja då var det nån dag sedan jag bloggade! Under de senaste dagarna har jag haft rätt mycket för mig. I Måndags hjälpte jag till i Kyrkan med Påsklunch. Under gårdagen så tog jag, Anna, Mikaela, Isabelle och Hampus en tripp till Kungens kurva där det shoppades ett linne till mig och Anna köpte en del på Hm men har ingen aning om vad eftersom jag och Mikaela absolut inte fick se vad hon köpt där inne...man blir ju lite nyfiken på vad hon köpt. Efter lite shopping åt vi lunch på Heron City och sedan körde vi mickis till sin intervju i Tumba.

Mot Eftermiddagen igår så bestämde vi oss för att följa med Anna hem en stund och sedan bege oss till mig, vi satt och hade en mysig och trevlig tjejkväll kan man väl kalla det eftersom inga killar var närvarande inte ens Hampus.

Idag så har jag varit inne en sväng i Södertälje för att gå och hämta kataloger för högskolor, fick med mig en hel bunt, så hoppas på att mickis kan hjälpa mig lite om vad jag ska söka för kurser för att bygga upp ett program. Jag, Anna och Hilkka passade på att äta lunch på stan och sedan kollade vi runt lite i affärer innan tåget gick hemåt mot Gnesta.

Väl hemma här så har jag plockat lite men ska fixa lite mer och tvätta en hel del. Imorgon så är det tänkt att Anna, Hampus och kanske även Mickis kommer hit, Anna har lovat att bygga ihop Isabelles Spjälsäng.
Sedan ska vi ta oss en välbehövd promenad runt i Gnesta.

Vid halv fyra imorgon har jag Bvc tid med lillfian hon ska vägas, mätas och vaccineras, så det blir nog toppen!!

Här nedan kommer ett Collage jag ärligt talat är riktigt stolt över lyckades för första gången att få till det on my own ;)

Love and Kisses!!!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja titta du fixade det :D

2010-04-07 @ 18:38:14
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0