Helg!!!

Hej!
Igår så hade jag en lugn hemmadag med Isabelle, jag tvättade och fixade lite i lägenheten. Vid tolv tiden kom Susie på besök och hon underhöll Issie medans jag fixade. Vid tre tiden tog vi en promenad mot Konsum för att inhandla lite frukt, blev årets första jordgubbar...underbart gott!!

På kvällen så tillagade vi Taco tillsammans hemma hos min bror, alltid lika gott. Efter maten så bestämde vi oss för att ta en promenad vid sjön, var jättefint väder men blåste rejält.

Så idag Lördag, ska föräldrarna komma på besök, min kära mamma ringer mig dagligen och berättar hur mycket hon saknar sitt barnbarn, även min bror och Susie kommer på besök.

I kväll så ska jag och Isabelle åka hem till Anna i Mölnbo, där vi ska grilla kyckling sedan ska jag tillaga Bulgur och tsatziki som tillbehör, kommer nog blir supertrevligt.

Här nedan kommer lite bilder från gårdagen!!

Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0