Helgen!!

Hej! I helgen så har jag haft för mig en hel del, i lördags så var jag och Isabelle en snabbis i Nyköping med min bror och hans Susanne. På kvällen så kom tjejerna hem till oss för jag hade en: inflyttningsfest/födelsedagsfest & tjejkväll i ett, men blev inte mycket drickande för någon av oss, jag kawsar och mickis fick i oss 2 drinkar var, men vi hade riktigt trevligt med massa skratt och prat så tack tjejer för en supertrevlig och rolig kväll och tack så hemskt mycket för presenten den kommer användas flitigt ;)

Idag så har jag och Anna varit på ett Me and I party hos Caroline i Hölö, var riktigt trevligt att träffa folk och umgås. Jag köpte en tunika till Issie med en Geisha på, den kommer hon bli supersöt i.

Ikväll så har jag och min ängel tagit det lugnt kom hem runt fyra tiden och vi tog ett bad tillsammans sedan har vi gosat och busat nu ligger hon helt avslagen här och jag ska strax göra henne sällskap.

Under veckan har jag inget speciellt inplanerat förutom vägningen på Torsdag, då alla ni får hålla tummarna att jag inte gått upp alltför många kilon de senaste 2 veckorna då jag misskött min kost nästan dagligen.

Nej nu ska jag ta och lägga mig!
Här nedan kommer lite bilder från helgen!!

Love and Kisses!!


Kommentarer
Postat av: sofie

gud vad söt hon e isabelle lik sin Mamma ser jag =)

2010-04-12 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0