Helgens roligheter!!

Hej!
Då var det redan Söndag igen. I helgen så har jag haft för mig en del, igår så kom familjen på besök hem till mig, jag tillagade lunch åt dem och vi umgicks. På kvällen bar det av mot Mölnbo för en grillkväll med Anna, miickis och Anna vi hade det supertrevligt.

Idag så har jag varit på ikea och inhandlat lite nödvändiga saker köpte en ny madrass till min säng, sko & hatthylla, diskställ och lite annat smått till Isabelle.

Glad att jag har en bröder som ställer upp, christoffer och hans susie kom över under kvällen och hjälpte mig att få i ordning på allt.

Nu har jag precis badat Isabelle och hon ska strax sova.

Love and Kisses

Lite bilder från helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0