Långfredag och Påskafton!!

Hej hej, igår var det långfredag och jag och Isabelle spenderade dagen meed min bror och hans tjej Susanne. Vi  åkte en tripp till Kungens kurva föra lite ärenden. Vi började turen med att leta jacka och byxor till Susie och det hittade vi på hm och kappahl även min bror köpte en ny vår jacka och även jag köpte en supersöt tröja till min lilla flicka. Sedan åkte vi och handlade mat på Citygross, åt middag hos dem på kvällen blev Pepparstek med Potatisgratäng och beasås supergott vart det.

Idag så har jag inga direkta planer får se vad som händer..vi ska inte ha nåt med familjen förrän imorgon på påskdagen. Kanske blir att gå till bror min ikväll igen, får se helt enkelt.
Nu är det dags för frukost.


Love and kisses

Kommentarer
Postat av: Fia

Söt, och vilken söt mössa!

2010-04-11 @ 21:58:14
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0