Lördag!!

Hej!

Så igår var jag alldeles för lat för att blogga. Men dagen började med att jag, Susanne och Anna gick på barnbasaren i Gnesta som började klockan 10.00.

Vi alla hittade rätt mycket saker, jag köpte kläder till Isabelle för 240 kr vart ca 10 plagg, kommer lägga upp bilder på kläderna under kvällen.

Efter basaren gick jag och Susanne hem till mig och jag bjöd henne på lunch kyckling med nudlar. Vid halv fyra tiden kom min bror och hämtade oss och då begav vi oss mot Nyköping för att storhandla på City gross.
Väl hemma vid 18:00 kom även Mickis och Kawsar på besök, vi hade en riktigt trevlig myskväll med film och massa snack och onyttigt lördagssnacks.

Så idag Söndag ska ska jag och Isabelle åka med mina föräldrar till min mormor för att hälsa på, så nu måste jag kasta mig in i duschen.

Uppdaterar i kväll igen med bilder från helgen!!

Love and Kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0