Lugna dagar

Hej! så dem senaste dagarna har jag och Isabelle tagit det relativt lugnt. Gårdagen spenderade vi med Susie, vi åkte till hemköp och köpte en varsin sallad ifrån deras salladsbar sedan hyrde vi en film som var sådär kommer inte ens ihåg titeln på filmen.

På kvällen när min kära bror kom hem så följde jag med dem på en promenad till Hemköp igen- Väl hemma igen så gjorde min bror en hemmagjord pizza, riktigt gott var det.

Idag så har jag och min gumma sovit rätt länge vid halv tio ringde anna å då var det bara att börja vakna till liv. Nu sk jag göra lite frukost och sedan ta en dusch för även idag blir det en promenix till hemköp fast med anna och mickis som kommer in till Gnesta vid kvart över två.

Här kommer lite bilder från gårdagen

Love and Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0