Ny vecka träder i kraft!!

Hej!!

Idag så blev jag som vanligt väckt av min ängel Issie, hon låg å jollrade så högt att man vaknade till liv. Vid åtta tiden ringde Anna mig och frågade om hon och Hampus fick komma hem till oss, och självklart fick dem det.

Vi umgick lite här inne först, sedan gick vi ut i lekparken för att låta Hampus leka av sig lite, och GLAD det var han ;)

Efter en liten lekstund i parken begav vi oss mot Café Thekannan och åt en varsin tallrik med Bakad potatis med Kyckling röra...mumsigt!

På hemvägen från cafét somnade Hampus i vagnen och väl hemma snackade jag och Anna lite skit och kollade igenom Isabelles sommargarderob.

Nu här under kvällen har jag och Isabelle inte gjort speciellt mycket, vi har myst och busat massa, nu sover hon sött här bredvid mig i Soffan!!

Imorgon blir det en sväng in till Södertälje, för att kolla runt lite på stan.

Ha en bra kväll allesammans!!

Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0