Onsdag hela dagen!!

Hej!

Onsdagar är en av dem tråkigaste dagarna i veckan, tisdag e den andra. Jag vet inte direkt varför jag tycker det men tror det beror på att det oftast inte händer så mycket dem dagarna och även dem dagarna tyckte jag var absolut jobbigast när man arbetade. 

Så idag har jag sovit rätt länge, fick sova ända till klockan halv tio för min lilla prinsessa idag. På förmiddagen tog vi det lugnt, tittade på film, farligt när man har dvd uthyrning direkt ur digital boxen..blev en romantisk thriller iallafall.

Vid två tiden gick jag och Isabelle för att möta upp Anna och Hampus vid tåget, sedan begav vi oss mot Café thekannan för Anna och Hampus skulle köpa lite glass.

Vid halv fyra åkte jag och Isabelle in mot Södertälje för att möta upp Stefan, vi åkte till Kungens kurva för att utföra lite ärenden.
Jag köpte äntligen en Universal dosa till min tv och Dvd, köpte även världens godaste feta ost på Citygross...mums säger jag bara är inte många ställen som har den...Men dem som äger Nancy´s nere på stan har funnit den.

Nej nu ska jag ta och kolla lite på tv.
Imorgon är det vägning...önska mig lycka till nu och håll tummarna för mig!!

Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0