Påskdagen med underbart vårväder!!

Hej ja då var det redan Söndag och Påskdagen är här, idag så ska jag och Isabelle fira lite påsk med familjen vi ska ha en påsklunch hemma hos föräldrarna. Igår så var spenderade jag dagen ute i solen, jag tog en promenad till Hemköp här ute i Gnesta och efter det tog jag en promenad hem till min kära bror. Jag och min bror byggde ihop deras skötbord till deras kommande bebis. Efter det så lagade jag maten till dem blev fläskfile med hemmagjorda klyftpotatisar, vart supergott.

Vid Tio tiden begav jag mig hemåt..mestadels för att lillan skulle få sova ordentligt, hon sover ju som bäst i sängen här hemma.

Här nedan kommer lite bilder på min söta dotter i sin nya vårjacka....Så fin!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sötnos :D

Du klarar ju det där fint att få till collagen :)

2010-04-05 @ 00:41:02
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0