Södertälje

Hej!

Idag så hade jag planerat att följa med Anna till Södertälje, hon hade lite ärenden att uträtta. Jag gick i god tid hemifrån för att hinna med tåget, gick även förbi ica för att hämta ut ett paket med Isabelles dop rosett.
Satt i solen och väntade på tåget så hör jag någon som pratar med mig, Anna Lecknert skulle tydligen med samma tåg och även hon in till Södertälje, trevligt att träffa på henne.

Väl inne i centrum så gick vi i lite affärer jag köpte strumpor till Isabelle och lite småsaker till mig från åhlens sminkavdelning!!
Jag och Anna köpte även en blombukett till Mikaelas farmor, eftersom dem har begravning i morgon för hennes man, så tänkte vi skicka med den som ett litet " vi tänker på dig"´.

Vi gick in en sväng på mcdonalds innan vi begav oss mot tåget hem vid fyra, Hampus fick lite glass och paj och jag lyckades stå emot frestelsen av att köpa något där inne hehe...så är det när man kämpar med vikten e bara att blunda för det goda om det inte finns points för det.

Kom hem vid kvart i fem tiden och då gjorde jag lite middag och har nu gosat med Isabelle och nu sover hon sött!!

Ikväll ska jag nog bara ta det lungt eventuellt cykla lite på träningscykeln.
Imorgon ska jag ta det lugnt på förmiddag på eftermiddagen ska jag en sväng till Ikea med Stefan!

Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0