Solen skiner!!!

Hej hej då var det Fredag, veckan har gått väldigt snabbt. Idag blev jag väckt av min lilla prinsessa...är verkligen en underbar känsla att vakna av hennes så kallade pratande och sen när man öppnar ögonen och det första man får är ett underbart litet leende från henne.
Så idag har jag och Isabelle inga speciella planer allt jag vet är att vi ska ta en promenad i solen, sedan får vi se vad som händer under dagen och kvällen.

Igår så var jag inne i Södertälje en snabbis för att kolla på en Dopklänning till min lilla tjej..jag ska låna en dopklänning av kyrkan eftersom vi inte har någon släkt klänning tyvärr. Men jag hittade en jättfin som hon kommer bli supersöt i, ska bara hitta ett rosa band till!!

Jag, Anna och Annas mamma Hilkka var och åt på Kina buffén uppe på Nygatan...var första gången för mig och vart riktigt nöjd...väldigt mysig och stor lokal med massa rätter att välja emellan dit kommer jag nog gå flera gånger när man har propoints till det ;). Blev ingen vägning denna Torsdag eftersom jag kände verkligen att jag inte skött mig under flyttningen blev alltför mycket snabbmat och annat onyttigt så det är nya tag inför nästa Torsdag och då e jag nöjd om jag åtminstone inte gått upp något.

Nej nu ska jag titta på en film jag hyrde igår I hate happy valentine´s day den verkar riktigt bra och snyggingen John Corbett är med..ni vet han som spelade Aidan i Sex and the city. Berättar sen om vad jag tyckte om filmen!

Love and kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0