Söndag

Hej.
Så idag har jag hunnit med en hel del, besökt min mormor. träffat min moster och sedan tillagat och ätit middag hos min bror och Susie.

Mina föräldrar kom och hämtade upp mig och Issie vid halv elva och sedan körde vi mot Malmköping. Väl hemma hos mormor umgicks vi och planerade lite saker inför Isabelles Dop. Efter lunch tog vi en promenad till Tempo, passade på att gå ut i det fina vädret.

Vid fyra tiden begav vi oss hemåt mot Gnesta, föräldrarna släppte av mig hos min brosa eftersom vi hade planerat att laga middag tillsammans som vi gör rätt ofta sedan jag flyttade ut hit. Eftersom både Susanne och Christoffer var sega så lagade jag maten, blev lövbiff med hemmagjorda klyftpotatisar.

Vid sju tiden gick jag hem, för att hinna ta ett bad med Issie, hon älskar ju att bada. Nu sover hon här i min famn, även hon var nog rätt slut efter dagen!!

Jag lovade i förra inlägget att lägga in bilder på kläderna jag köpte på basaren igår, men har inte hunnit fota dem så det får bli under morgondagen!
Men här nedan kommer det lite bilder på Isabelle och mina nya Converse som jag invigde i dagens solsken!!!

Den första bilden på Isabelle tycker jag blev så himla bra, därför får den vara för sig själv!!!

Love and Kisses!!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skorna vart ju jättebra på! Nöjd antar jag.

2010-04-25 @ 23:36:24
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0