Torsdag = vägning!!

Hej!
Så dagen började med att Anna smsade mig och fråga om jag hade vaknat vid kvart i åtta, så jag ringde upp henne och vi bestämde oss för att ta en morgonpromenad till Statoil här i Gnesta för att hämta ut två schenker paket. Mötte upp Anna vid tåget kvart över nio och vi gick i rask takt dit pga det hemska kalla vädret USCH.

Vid halv elva tog vi tåget in mot Södertälje för att möta upp Mickis vid stationen, vi gjorde lite ärenden på stan innan vi begav oss mot Viktväktarna.

Denna vecka hoppades jag verkligen att vågen skulle visa resultat eftersom jag rört på mig dagligen och följt mina dagliga points. Och jajamensan blev glatt överasskad när vågen visade

-1,4 kg 

sammanlagt

- 6 kg

men hade självklart varit ännu nöjdare om vågen visat -1,5 eftersom det var det jag hade gått upp förra gången, men men är på rätt vägen åtminstone så nu är det bara att kämpa vidare för vill ha minst -1 kg nästa vecka.

Efter viktväktarna åt vi lunch på stan, blev en pastasallad för mig med kyckling och sedan var det bara att bege sig mot kvart i två tåget hemåt.

Väl hemma så hängde jag in Isabelles nya kläder i garderoben och jag matade Issie med blåbärs puré det verkade som om hon även gillade det, även fast man får en blick från henne som om man är galen.

Jag hade inget att göra här för en stund sen så passade på att fotografera Issies sommar kläder...har köpt en hel del redan!!

Love and Kisses!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ohh vad söta kläder och vad snabbt leveransen från Me and I kom... Hon kommer bli SÅÅÅÅ söt. Kram

2010-04-22 @ 20:15:26
Postat av: Annele

Söta kläder emelie =) Du gillar inte bamse va? :P Grattis till viktminskningen, fortsätt o kämpa. Håller tummarna för ännu en lyckad vecka.. Kram Kram stumpan!!

2010-04-22 @ 21:42:05
URL: http://mammaannele.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du missade ju hälften. Du har varit duktig på shoppa du :D

2010-04-22 @ 23:36:00
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0