Torsdag=Vägning!

Hej!

Så idag var det äntligen Torsdag, har insett att jag har börjat se fram emot Torsdagar pga att det är då man väger sig och får en ny start vecka med pointsen.

Så dagen började med att jag och Isabelle mötte upp mickis och hennes farmor på stan, vi gick runt en sväng på stan innan det var dags för Vägningen vid Saga Teatern.

Jag och mickis var bland dem första i kön idag så gick snabbt att springa in och väga sig. Så jag ska vara ärlig och trodde verkligen att jag max skulle gått ner ett halvt kg pga att jag ätit rätt men inte rört mig speciellt mycket denna vecka, men vågen visade ett helt annat resultat.

-2,2 kg

sammanlagt

- 8 kg

självklart var det en toppen känsla att man gått ner mer än man tippat på. Så nu är det bara att ta nya tag inför nästa vecka och hoppas på att vågen är lika snäll då, men är nöjd så länge jag går neråt.

Efter Viktväktarna blev det lunch för mig och Mickis på vårt stammis ställe Nancy´s salladen där är ju underbar.
Vid kvart i två tiden tog jag och mickis tåget mot Gnesta för att åka hem till mig och umgås. Jag lagade middag till oss båda, blev ett viktväktar recept med köttfärsröra med feta ost och pasta till..vart supergott om jag får säga det själv. Efter maten tog vi oss en promenad till affären, hade ett paket att hämta ut.

Blev en riktig trevlig kväll, tack för sällskapet mickis!!
Här kommer lite bilder från kvällen, dock enbart på min underbara dotter!!

Love and kisses






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0