Tråkigt väder!!

Hej!

Usch säger jag bara, vilket hemskt väder det har varit idag. Dagen började med att jag blev väckt vid ca 08:00 av min lilla ängel som låg och jollrade för fullt. Jag fixade i ordning frukost till oss båda och sedan började jag att rensa lite här hemma å få  ordning i bokhyllorna. Vid tolvtiden åt jag en liten lätt lunch köttbullar med pasta och sedan begav jag mig ut i det hemska blåsiga kalla regniga vädret. Jag fick ju dessutom inviga regnskyddet till barnvagnen och det funkade perfekt Isabelle låg så nöjd så innanför plasten ;)

Efter en sväng till affären där jag inhandlade lite mat till Issie och hyrde den nyaste Wallander -Arvet, så begav jag mig hemåt för att vila en stund.

Vid halv fem ringde min mobil och det var min bror som frågade när jag skulle komma över till dem. Kastade mig upp ur sängen och begav mig ut i ovädret igen. Väl hemma hos brosan och Susie så höll dem på att få ihop deras nya barnvagn, den var riktigt snygg och väldigt behändig.

Jag lagade även middag till dem, eftersom dem bjöd mig på Taco i fredags så tänkte jag att jag kan ju bjuda igen. Det blev Kyckling i Ugn med Bulgur och Tsatziki till...underbart gott.
Efter maten så tittade vi på Wallander tillsammans och måste säga att det var en av dem bättre Wallander filmerna och ena polisen är ju så otroligt snygg så man ryser lite ;)

Nu är jag och Isabelle hemma igen och jag passade på att cykla 5km på träningscykeln innan min dotter vaknade ;)

Imorgon ska jag in till Södertälje och väga mig..håll tummarna nu att jag gått ner nåt kg eller åtminstone hg ;)

Bilder från dagen!!

Love and Kisses!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0