Händelserik vecka!

Hej!

Så då var det återigen en ny vecka och exakt en vecka sen jag bloggade.  Så vad har jag gjort i veckan, jag har spenderat tid med min underbara karl ;) I början av veckan vart det äntligen vi och det känns underbart.

Vi har hunnit med en hel del, varit i nyköping, södertälje, ett ikeabesök, tagit promenader dagligen, haft myskvällar med film och god mat å vin!

Idag blir det en sväng in till Stockholm för killen min ska lämna in sin bil för rostbesiktning, så vi tänkte gå runt lite i sthlm under tiden!

Har inte så mycket planerat resten av veckan förutom att på fredag drar jag och min älskling till gbg för en weekend tillsammans, ska bli superskoj och mysigt!

Nu ska jag börja med frukosten till min söta lilla flicka!!!

love and kisses!!

Kommentarer
Postat av: Annele

HALLÅ!! Emelie planerar att åka hit och inget säga?? fyy på dig, då räknar jag med att få träffa dig lite snabt ialf. Kan komma in till stan om du vill det? PÖZZ

2010-08-09 @ 09:38:30
URL: http://mammaannele.blogg.se/
Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Fan va kul :) grattis :)

2010-08-09 @ 11:18:11
URL: http://maddihz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0