Helgen och en ny vecka!

Hej!

Så då var det redan en ny vecka och tiden bara flyger förbi. I helgen så har jag inte gjort så speciellt mycket. I lördags var jag på malma marken en marknad som hålls i Malmköping varje år. Jag åkte dit med Anna, Henke och Hampus. Väl inne i Malmköping gick vi omkring å strosade mötte på mina föräldrar, mormor och min moster. Även Mickis å Anna L var där så vi satt och njöt i solen ett tag medans solen ännu var framme.

På kvällen så åt jag middag med Susie miin bror och deras lilla son Lukas. Efter middagen tog jag mig en välbehövd promenad i solen.

I Söndags så var jag även då en snabbis hos min bror och Susie.
Idag har jag inte haft så mycket för mig, vaknade med huvudvärk och en gnällig Isabelle tror hon håller på att bli förkyld. Tog iaf en promenad till affären under förmiddagen för att få lite frisk luft.

Vet inte riktigt vad man ska hitta på resten av veckan får se vad som dyker upp!!

love and kisses!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det blev en händelserik vecka till slut för dig..

2010-08-06 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0