Måste återfinna bloggarglöden!

Hej!

Så då var det åter igen alltför länge sen jag bloggade! Jag vet inte varför direkt, men har inte haft något att skriva om känns det som.

Så vad har jag gjort på sistone, jo jag har spenderat mest tid med min underbara dotter och min sambo Markus. Jag och Markus var ju i Göteborg i mitten av Augusti och vi hade det verkligen superkul å supermysigt.

Men nu är man tillbaka i vardagen igen, Markus arbetar och jag är hemma med min lilla ängel. Vi hinner inte göra så mycket om dagarna, försöker ta en promenad dagligen och komma ut lite.

I går var det ju Torsdag och jag var i Södertälje och vägde mig igen, var även där förra veckan och vägde mig efter 2 veckors uppehåll. 
 
Förra veckans resultat var
 - 8 hg
och denna veckas resultat var
 - 6 hg
sammanlagt:
- 19,3 kg.

Det går neråt vilket känns riktigt bra, nästa vecka hoppas jag på att ta 20 gränsen ;)
Ikväll blir det en mysig hemmakväll med mina älsklingar, blir nog en rätt lugn helg för oss.

Love and kisses!

Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh

Men gud! Grattis till viktminskningen! De går undan.

Är också nere på -20, dock helt ofrivilligt! kämpar med att gå upp istället, men de står still :( så fått näringsdrycker från BVC nu. Eller recept :)



Ja, Simon har växt upp med henne, och hennes familj! han bodde där ett tag när han va liten, och alltid haft en nära kontakt :) 'mammamagda' är det.

Åhfan! Som du säger, världen är ALLT för liten!



Va sägs om att dra ihop en liten mammafika nåndag?

Kram!

2010-09-05 @ 13:39:16
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0