Sanning 5: Vad är Kärlek?!

Kärlek för mig är så många olika känslor. Kärleken man har för sin familj, släkt, pojkvän, vänner och framförallt sina barn. Man älskar dem alla fast på olika sätt. Innan jag fick Isabelle förstod man verkligen inte vilken stor kärlek man har till sitt barn, man gör verkligen allt för dem och kärleken är ändlös.

Sen kommer det till förhållanden, jag har haft några st och verkligen trott jag älskat personerna i fråga, men om jag jämför kärleken jag har för min nuvarande pojkvän/sambo Markus till dem andra så inser jag att det var inte äkta kärlek tidigare. Det jag har med Markus, har jag aldrig känt tidigare och jag hoppas att känslan håller i sig förevigt.

Kärlek för mig är att ha människor jag älskar omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0