Sanning 6 : Min dag!

Denna sanning handlar om gårdagen eftersom jag inte då hann att skriva någon sanning pga vår inflyttningsfest.

Dagen började med att jag tog en sväng in till Södertälje, för att lämna över min dotter till mina föräldrar som är snälla och ställt upp som barnvakt över lördag - söndag.
Sen var det bara att bege sig mot Gnesta igen för att plocka upp min kära sambo som under tiden jag varit i Södertälje sett till att städa här hemma.

Blev en sväng till Nyköping för att storhandla in för kommande vecka. Väl hemma igen så var det bara att hoppa in i duschen för vid sextiden dök våra gäster upp. Vi hade sedan en tid tillbakat beslutat oss för att ha en inflyttningsfest och lyckad blev den, kom väl i säng vid tre tiden.

Nej nu är det lite bråttom, ska in till tälje för att hämta hem min prinsessa, saknat henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0