Sanning nr 11: Mina syskon!

Då var det dags för dagens sanning och den handlar om att berätta om sina syskon. Jag har två storebröder som är tvåäggstvillingar och är 31 år gamla. Tyvärr har jag inga bilder på dem, men en sak är säker dem är nog dem mest omaka tvillingpar jag träffat.

Daniel arbetar som Personlig assistent sedan några år tillbaka och verkar trivas riktigt bra med det. Han är väl den "pratsamme" av dem om man säger så. Är väldigt sportintresserad iaf när det kommer till att titta på sport, men utövar ingen speciell aktivitet. Är en väldigt glad, rolig och social människa.

Christoffer arbetar på Scania och är väldigt teknisk och lugn av sig. Har ett stort intresse av fiske. Finns inte så mycket mer att säga om mina bröder förutom att dem är världens bästa bröder som alltid ställer upp när det är nåt.

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0