Lovely Weather!

Hej!

Så idag vaknade man till att solen trängde in mellan persiennerna, underbart, Efter bara en dag av moln och lite regn saknade jag faktiskt solen. Idag har jag och Isabelle varit på The kannan och käkat lunch med Emilie och lilla söta Sammy. Var jättetrevligt att träffas och snacka lite skit, var ett bra tag sen vi gjorde det.

Efter några timmars fikande så begav vi oss mot affären jag köpte lite blöjor å middag till kvällen.
I natt så har Isabelle haft feber och hon har det än till och från, tror det beror på hennes två tänder som tittar fram under tandköttet.

Ikväll blir det förmodligen ett kvällsdopp med några vänner ska bli najs att få svalka av sig efter dagen!
Imorgon är det vägning för min del så håll tummarna för att vågen visar så mycket minus som möjligt hihi.

Love and kisses på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0