Sommartider...Hej Hej!!!!

Hej!

Vilket underbart väder veckan har bjudit på. I går så spenderade ja och isabelle dagen på Klämminge badstrand med massa vänner. Dagen var helt underbar och jag fick lite färg kanske för mycket på vissa ställen..hehe.

Efter stranden så åkte vi alla för att köpa kött som vi tänkt grilla hos anna och henke. Väl hemm hos dem i mölnbo så satt vi och njöt av solen och av varandras sällskap. Maten blev utsökt tack anna å henke ;)
Vid tio tiden åkte jag hemåt och då var jag helt slut efter en heldag i solen.

Idag så har jag varit hemma å myst med lilltjejen som blir stora damen imorgon, hon blir ett halvår..otroligt va tiden rusar förbi. Ikväll blir det ett kvällsdopp med några vänner från gnesta =)

love and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0