Vägning!

Hej!

Så imorse vart jag väckt vid tio i åtta av min söta dotter, hon låg å babbla för sig själv å drog i allt hon kom åt. Gick upp och gjorde lite äppelgröt till henne, vilket hon älskar. Efter Isabelle fått i sig lite frukost väckte vi mickis som sovit över hos oss. Vi fixad i ordning oss rätt snabbt innan vi begav oss mot tåget.

Väl inne i Södertälje mötte vi Kawsar som även hon skulle väga sig. Idag var det drop in så det gick väldigt snabbt och smidigt att ställa sig på vågen. Jag var lite orolig över vägningen, har inte vägt mig på ca två veckor, men skött mig rätt bra ändå.

Veckans resultat:
-1,2 kg

Sammanlagt:
-17,9 kg

Nu blir det inte heller nån vägning på 2 veckor igen eftersom viktväktarna har stäng i Södertälje under dem kommande 2 veckorna.
Efter vägningen käkade vi lite lunch och gick och kollade i affärer, blev en snabbvisit i tälje idag pga vädret inte är så roligt.

Nu är man äntligen hemma och ligger å myser med isabelle i sängen. Ikväll blir det en lugn hemma kväll med min älskade dotter ;)

love and kisses!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att det går så bra för dig. Duktigt!

2010-07-31 @ 12:13:18
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0