Det blev en dag på stranden!!

Hej!

Idag blev jag väckt av anna vid åtta tiden, hon ringde för att meddela mig att vid nio tiden åker vi mot Klämmingebadstrand. Så det var bara att hoppa upp ur sängen och plocka upp dem från Gnesta station.

Väl framme vid stranden så hade det som tur var inte hunnit komma alltför mycket folk så vi fick en riktigt bra solplats med sikt över barnen när dem plaska runt i vattnet.

Det tog inte länge innan jag, mickis och Annele badade som galningar, anna kunde tyvärr inte bada pga brist på baddräkt. Även min ängel Isabelle debut badade, hon verkade gilla det fick inga tårar men inte heller något leende, hihi. Till lunch hade vi förberett en god pasta sallad med kyckling.

Självklart har jag lyckats att bränna mina axlar också trots att jag använde isabelles solskyddfaktor på 30.
Mot tretiden så begav vi oss hemåt för att laga middag tillsammans hemma hos Anna i mölnbo, blev fläskfile med potatis i ugn.

Nu är man hemma igen och helt slut i kroppen, blir nog sängen i skaplig tid i kväll.
Imorgon är det en ny dag och nya äventyr.
love and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0