Midsommarhelgen!!

Hej!

Så då var det Söndag, och helgen har bara susat förbi. I fredags så kom mickis och kawsar ut till Gnesta vid ett tiden och vi begav oss mot min familjs sommarstuga för att fira midsommar med min familj och lite släktingar. Vart en riktigt trevlig kväll med mycket skratt och spelande!!

På midsommar dagen begav vi oss hemåt och det slutade med att tjejerna sov över hos mig och Isabelle efter vi haft vår lilla film/myskväll. 

Idag så har jag och Isabelle umgåtts med Isabelles pappa Stefan. Vi tog en tur ut till sommarstugan för att plocka upp mamma som måste hem för att jobba imorgon.
Nu ikväll blir det bara en lugn mysig hemmakväll med min älskling. Just det igår så slutade min mobiltelefon att fungera så jag har ny beställt en ny blir en Sony ericsson X10 vit xperia, så hoppas på att jag får den nu i veckan!

Tyvärr blir det inga bilder nu förrän jag fått min nya telefon, eftersom jag lånat en telefon av snälla söta mickis!!

Love and kisses!!

Kommentarer
Postat av: Annele

LOVAR att det är bild kvalite på din nya mobil!! Du kommer inte att bli besviken på telefonen för den delen heller =)

2010-06-28 @ 03:20:00
URL: http://mammaannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0