Ny vecka!

Hej!

Ja då var det redan en ny vecka, dagarna bara susar förbi när man är mammaledig. I går kväll så byggde jag ihop Isabelles nya bokhylla, där hon kommer ha leksaker och hennes fina dop presenter bla. Så idag har jag fixat här hemma tvättat en del å bara myst med Isabelle. Jag tror hennes tänder är pg för hon är febrig å lite gnällig/mammig.

Vid elva tiden tog jag och Isabelle en promenad till affären för att inhandla lite nödvändiga saker till dagens middag, jag ska nämligen tillaga flygande jakob, ska bli supergott.

Resten av dagen kommer nog att spenderas inomhus eftersom Isabelle e lite krasslig och jag behöver få saker gjorda här hemma också så.

Hoppas alla har en bra dag!
love and kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0