Pigg och glad trots öroninflammation!!

Hej!

Så idag när jag och issie vakna beslutade jag mig för att ringa och boka en läkartid till henne för hennes hosta. Hade tur och fick en tid redan idag vid tolvtiden. Det visade sig att när dem skulle undersöka isabelle så upptäckte dem att hon var på väg att på öroninflammation, så nu har hon fått en antibiotika kur på 7 dagar. Hostan försvinner förmodligen under dagarna här i veckan, är slem som sitter kvar från hennes förkylning.

Resten av dagen har jag spenderat hemma, jag byggde ihop brio race vagnen så den ska provköras imorgon tänkte jag. Gjorde även en väldigt sen lunch, blev bakad potatis med kycklingröra mums, så ikväll blir det bar någon tallrik yoghurt.

Här kommer ett underbart klipp på min Isabelle från idag!! Väldigt pigg trots sin öroninflammation.
love and kisses!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0