Ännu en måndag!!

Hej hej då var det redan Måndag kväll och jag har hunnit med en hel del idag!!
Dagen började med en rejäl sov morgon för mig och lilla Isabelle, vi gick inte upp förrän tio. Vid hal elva kom Anna och Hampus på besök Anna hjälpte mig att bygga ihop min andra Expedit bokhylla..hon är ju verkligen ett proffs när det kommer till Ikea möbler. Jag bjöd Anna på lunch blev kycklingwok med nudlar och kokosmjölk. På Eftermiddagen tog vi oss en promenad via sjön i Gnesta, sedan var det dags för Anna och Hampus att åka hem.

Isabelle sov så gott i vagnen när vi var tillbaka från vår promenad så jag passade på att fixa lite i klädkammaren, det kommer bli riktiigt bra behöver dock fixa lite fler galgar till hennes kläder för sommaren.

Nu har jag ätit lite middag här blev bara en tallrik med lätt vaniljyoghurt och flingor, ska snart se en film som jag hyrt på Konsum Min Grekiska semester eller vad den heter..den verkar rolig så får hoppas på att jag inte blir besviken.

Ikväll blir det lugnt ska kanske fixa lite till beroende på hur lilltjejen beter sig ;)

Love and Kisses!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0