God morgon!!

Då var det Tisdag och jag håller på att fixa i hemmet. Snart är det dags för frukost, får passa på när Isabelle sover sött min lilla sömntuta!. Tänkte ta mig ett mysigt skumbad innan jag beger mig ut på min dagliga promenad här i Gnesta. Det är verkligen ett mysigt ställe att promenera på..igår gick jag och Anna en runda vid sjön..men längtar tills isen börjar smälta bort så man få se vattnet skimra.

Jag funderar på att ta en tripp till Ikea lite senare, behöver köpa ett diskställ och lite galgar till Isabelles kläder, behöver även en ny hatt och skohyll. får se om det blir av idag eller om jag tar det en annan dag.

Nej nu ska jag se till och göra mig en tallrik med yoghurt och red berries tilll frukost!!

Love and Kisses!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0