Bvc!!

Hej!

Då var det måndag igen och idag fick jag besök av Anna, Hampus och Mickis. Jag mötte upp dem vid tåget klockan 10:15 sedan tog vi en sväng in på konsum köpte oss varsin glass och tog en promenad hem till mig i solen. Vi umgicks och snacka lite skit som vanligt sedan lagade jag lunch Tikki masala med ris...blev supergott om jag får säga det själv.

Vid halv tre hade jag en Bvc tid till Isabelle hon skulle vägas och mätas och kan bara meddela att min lilla flicka växer som en tok. Hon väger nu 6,3 kg och är 62 cm lång. Efter Bvcn tog jag en liten längre promenad till affären för att få isabelle att sova i vagnen.

Nu på eftermiddagen så har Isabelle fått smaka mandarin och hon var som tokig älskade att suga i sig saften från mandarinklyftan, lät henne även smaka på äpple/banan pure från semper och även den slank ner med ett leende.
Nu ska vi ta det lugnt och se lite tv.
Love and Kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0