Föräldrargrupp!

Hej

Då var det redan en ny vecka och tiden bara flyger iväg när man har saker att göra dagligen.
Idag så blev jag väckt klockan 09:05 av min kära dotter hon är så duktig som låter sin mamma få sova lite på morgonen. Kollade min mobil det första jag gjorde och hade då fått 2 sms från Anna. Så jag ringde självklart upp och då var kära Anna och Hampus påväg till gnesta för att dra upp mig ur sängen och dra med mig ut på en långpromenad. Jag klädde snabbt på mig och åt lite frukost sedan gick vi en mysig runda på ca 90 min, roligt att gå bland hus och kommentera människors trädgårdar bla.

När vi väl kom tillbaka in mot Gnesta C så blev vi sugna på lite lunch så vi bestämde oss för att gå på café och äta lite. Vid halv ett tiden tåg Anna och Hampus tåget tillbaka till Mölnbo och jag begav mig mot min föräldrargrupp.

På dagens föräldrargrupp så utövade vi babymassage, Isabelle verkligen njöt av att bli masserad med lite olja, tror även alla dem andra bebisarna gillade det. Efter massagen fikades det lite och vi mammor satt och prata lite om matning och sånt.

Nu har vi kommit hem och jag startade upp datorn och fick för mig att gå igenom korten på Isabelle, gud så hon vuxit snabbt, se nedan!!

Ha en bra kväll!!
Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0