Fullspäckad vecka!!

Hej!

Denna vecka händer det massa!! Igår så var jag inne i Södertälje och hade möte med prästen som ska döpa Isabelle och det gick superbra. På kvällen var jag hemma och tog det lugnt Susanne kom över några timmar och vi provade kläder inför dopet på lördag.

Idag så har jag varit inne i Södertälje och köpt ett par skor som jag ska ha på dopet bla. Efter stan så tog vi oss en promenad upp till badparken där vi grillade korv och lät ungarna leka av sig. Efter badparken fortsatte vi upp till Torekällberget för att titta på djuren.

Nu är jag och Isabelle äntligen hemma igen och ikväll blir det lugnt, ska ev köra en av sofforna till tippen, ska hämta hem min nya soffa imorgon.

Imorgon så ska jag in till södertälje igen för jag ska handla all mat till lördagens dop och hämta hem soffan.
På fredag så ska jag och Anna in till södertälje igen för att göra alla smörgåstårtor till dopet och duka i ordning allt inför lördag och sedan på lördag är det äntligen dags för min dotter att döpas...ska bli så skoj!!
På söndag blir det också in till Södertälje för då är det kalas för lilla Moa som blir 1 år!!

Fullspäckad vecka kan jag lova!!
Här kommer lite bilder från veckan!
love and kisses!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0