Grey´s Anatomy!!

Hej!

Då var klockan redan kvart i elva och jag måste snart hoppa i säng för att orka med nattens matningar och morgondagen.

Ikväll har jag och Isabelle tagit det lugnt förutom att jag cyklade en halvmil på träningscykeln det var allt jag hann med innan lilltjejen ville ha min uppmärksamhet igen. 

Vid nio så var det dags för ett avsnitt av favoritserien Grey´s anatomy...älskar verkligen den. Bra handling och de lyckas vara spännande i varje avsnitt. Självklart så lockar ju även dem snygga läkarna mcdreamy och mcsteamy mfl.

Så imorgon blir det en sväng in till Södertälje, ska väga mig och möta upp några kompisar för att luncha, blir väl Nancy´s förhoppningsvis!!

Nu ropar sängen på mig!!

Godnatt på er alla!!

love and Kisses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0