Helgen!

Hej!

Så då var det redan en ny vecka, i helgen har jag haft fullt upp. I fredags så kom tjejerna på besök och vi gick till lekparken för att låta barnen leka av sig lite, men även vi vuxna passade på att leka lite med.
Isabelle fick gunga för första gången och hon var förtjust.

I lördags och igår så har jag och Isabelle varit ute vid sommarstugan för att bygga på mitt rum på vinden. Blev även lite grillning!

Idag så har jag tvättstuga och passar på att tvätta lite mattor och filtar. I kväll så kommer Annele och hennes lilla Moa på besök och ska sova över här till imorgon, ska bli riktigt trevligt.

Nej nu måste jag fortsätta med städningen!!

Love and kisses
lite bilder från fredagen på isabelle och mickis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0