Isabelle Ella Matilda - Dopdag!

Hej!

Så idag var det äntligen dags för den stora dagen jag längtat efter, min underbara dotter Isabelle skulle döpas!
Blev en tidig morgon för att hinna med allt här hemma innan det var dags för att bege sig mot Södertälje och Alla helgons kyrka.

Vid halv elva började dem flesta gästerna komma, var riktigt skoj att få träffa alla släktingar och vänner som man inte träffar så ofta, men självklart skoj att träffa alla andra också!!

Vid elva tiden var det dags för dopet att ta fart och det var en jättefin ceremoni, tack så hemskt mycket moster Birgitta som sjöng 2 låtar och även ett stort tack till Prästen Monica.

Efter dopet var det dags för lite tilltugg, vi bjöd på egen gjorda smörgåstårtor och dem fick gott om beröm från gästerna.

Isabelle fick även massa underbara doppresenter Tack så hemskt mycket för allt!

Efter dopet följde Maria och Therese med pojkvännerna med mig och Isabelle hem till Gnesta, vi umgicks och hade det skoj, nu har dem åkt hem precis och jag ska snart bädda ner mig tänkte jag för imorgon är det kalas för underbara Moa som blir 1 år.

Här nedan kommer lite bilder på isabelle i sin klänning, fler bilder från dopdagen kommer,

Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0