Onsdag!

Hej!

Så idag har jag och Isabelle varit och lunchat med 2 jättetrevliga mammor som jag lärt känna via föräldrargruppen! Vi möttes upp vid hav tolv för att sedan slå oss ner på uteserveringen på café Thekannan. Blev en Ost och skink sallad för min del och en glass.
Var verkligen jättetrevligt och skoj att umgås lite med andra mammor med barn i samma ålder. Tack tjejer för en trevlig fika stund!
Jag glömde helt bort tiden och vid halv tre tiden begav jag mig hemåt. Nu ska jag betala lite räkningar och sedan städa lite.

Blir en lugn hemma kväll med grey´s anantomy.
Love and kisses!!

Lite bilder från dagen!!




Kommentarer
Postat av: Emiz

Tack själv. =)

Var verkligen jättetrevligt.. Det får vi göra om tycker jag! :)

2010-05-27 @ 22:37:06
URL: http://www.Sammy100104.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0