Söndag!

Hej!

Idag så blev jag väckt vid 6:40 av min kära dotter, hon var hur pigg som helst. Vid elva var det dags att bege sig mot Södertälje för idag firade vi Moa som blir 1 år nästa helg.

Var trevligt att träffa vännerna och barnen och busa lite! Tack Annele för den goda tårtan.

Efter vi firat Moa så begav sig familje Olsson hemåt mot Gbg, så nu får vi inte träffa dem förrän i juli, då vi ska ner till gbg och hälsa på!

Har varit en rätt lugn och skön dag, nu sitter jag hemma och har ätit lite rester av smörgåstårtan som vart över efter dopet i lördags. Snart kommer mamma över på en snabbvisit, hon har vägarna förbi så hon ville passa på att hälsa på Isabelle och kolla in min "nya" soffa.

Resten av kvällen ska nog spenderas i soffan med en film.
Love and Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0