Stockholm med tjejerna!

Hej!

Idag så har jag varit inne i storstan med Anna, mickis och camilla. Vi började dagen med en runda på Buttericks, jag köpte en nödvändig sak till min outfit inför mickis maskerad den 12 juni.
Efter Buttericks begav vi oss mot Jakobsberg för att hälsa på Mickis och Camillas kära farmor, vi alla tjejer blev bjudna på lunch av snälla Monica. Efter lunchen tog vi en runda i Jakobsberg Centru,, jag köpte bla. 2 klänningar och en kanin gosedjur till Isabelle och 2 linnen till mig.

Vid halv tre tiden tog jag och Anna farväl av dem andra tjejerna. Eftersom vi skulle ända hem till Gnesta och Mölnbo så var det dags att vända sig hemåt, kom innanför dörren vid 17:00 så det tar ju ett tag.

Nu har jag ätit middag, fick bli bakad potatis med tonfiskröra. Ikväll blir det en lugn hemmakväll, ska tvätta lite nerspydda kläder bla. Ska även se Eurovision semfinal nr1 klockan nio.

Imorgon blir det städning här hemma och en lunchning med Emilie och hennes son Sammy från föräldrar gruppen.

Love and kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0