Torsdag = Vägning!!

Hej!

Så idag var det dags för ännu en vägning. Jag och Isabelle åkte in mot Södertälje med halv elva tåget. Innan det var dags för att gå mot viktväktarna gick jag och köpte mig en tidning som jag sedan satt och läste i solen vid maren!!

Vi tolv så gick jag in till Viktväktarna och idag var det drop in eftersom det saknades personal, så man slapp stå och vänta vilket var skönt.

Denna vecka visade vågen följande reslutat.

Veckans resultat:

-1,5 kg

Sammnlagt:

-12,3 kg

Så det var ett positivt beslut att ännu denna vecka ställa sig på vågen.
Ikväll så kommer min bror och susie hit för att tvätta lite i min tvättstuga och äta middag, ska bli trevligt.
Här kommer lite bilder från dagen å gårdagen.

Love and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0