Torsdag= vägning!!

Hej!

Då var det äntligen torsdag idag, blev väckt vid halv åtta av min fina dotter. Började med att sätta mig vid datorn för att boka biljetter till Sex and the city 2 det blir jag, anna och kawsar som kommer gå fredag den 28/5 på söderi sthlm...ska bli skoj.

Åkte in mot Södertälje vid elva tiden för att möta upp mickis och petra vi gick runt och kollade lite i affärer, jag köpte harembyxor , en vit solhatt och badblöja till isabelle. Till mig själv blev det två par byxor ett par leggins och ett par harembyxor till mig själv.

Vid tolv var det dags för vägning, hade hoppats på att jag gått ner åtminstone - 1,5 kg eftersom det var två veckor sen jag vägde mig pga röda dagen förra torsdagen. Men vågen visade på -1,1 kg, självklart vart jag nöjd att jag gått ner ett halv kg per vecka men hade hoppats på lite mer. Men nu har jag nått -10 målet iallafall

Veckans resultat:

- 1, 1 Kg

sammanlagt:

-10,8 Kg

Nu har jag ätit lite middag blev bakad potatis med kycklingröra, vart supergott. Var i affären här i gnesta när jag kom från tåget och såg en ny creme fraiche: parmesan och vitlök måste säga att den var supergod.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska bada lilltjejen och bara slappat.

Love and kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0