Torsdag = Vägningsdags!!

Hej!

Så idag var det äntligen Torsdag igen, som jag sagt tidigare ser jag verkligen framemot Torsdagarna när man får ställa sig på vågen för att se hur mycket man förhoppningsvis gått ner!!

Tog halv elva tåget från Gnesta mot Södertälje, Anna kom på i Mölnbo och sedan hade vi sällskap in till stan. Mötte upp Annele och Mickis vid hm och gick och kollade lite i affärer innan det var dags att bege sig mot viktväktarna.

Idag kändes det bra inför vägningen, visste att jag hade rört mig ordentligt och skött mina points varje dag.

Veckans resultat:
-1,7 kg

Sammanlagt:
9,7 kg.

Känns verkligen skitbra och mer ska det bli. Fick även ett måttband för att jag nått mitt delmål på 5%. Nästa vecka är det tyvärr ingen vägning eftersom det är en röd dag, men får se till att sköta mig i 2 veckor och hoppas på att jag gått ner då.

Efter stan så åkte jag hem för å fixa lite och mata Isabelle innan jag skulle möta upp bror min och Susie för en promenad i det underbara vädret.

Nu har jag ätit middag blev pasta med kyckling...mums!!
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och prata med lammköttet från Borlänge ;)

Love and kisses!

Lite bilder från veckan. Hampus var så snygg och stolt i sina nya solglasögon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0