Torsdag!

Hej!

Då var det äntligen torsdag, men idag blev det ingen vägning pga att det är röd dag, så får hoppas på att vågen visar dubbelt så många minus nästa vecka!!

Så idag har jag varit inne i Södertälje för att köpa all mat inför dopet på lördag, så blev en willys runda på ca 1 timma. EFter willys begav jag mig för att hämta en soffa som jag fått..Tack! Den passar verkligen superbra i min lägenhet.

Efter ihopbygget av soffan så begav jag mig mot min bror och hans susie för lite middag blev köttfärsås å spagetti. Jag färgade även Susies hår, så hoppas det blir bra.

Nu är jag hemma igen och ska strax färga mitt egna hår, sedan blir det sängen för min del för blir en relativt tidig morgon imorgon, ska hämta anna och hampus i mölnbo runt kvart i nio.

Love and kisses!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0