Helgens händelser!

Hej!
 
Så då var det återigen Måndag och en ny vecka med nya händelser. I helgen så var jag och familjen en sväng till Täby Centrum för att kolla runt lite i affärer och låta sambons dotter Linnea visa oss vad hon önskar sig av Jultomten. Vi hade en riktigt trevlig dag med massa skoj och bus. För några veckor sedan hade jag och sambon beslutat oss för att inte ha Julgran i år utan lägga dem pengarna på annat. Men sen kom jag och tänka på att detta är ju faktiskt Isabelles första Jul, klart vi ska ha Julgran. Så det resulterade i att vi införskaffade oss en Plast julgran och allt va en julgran innebär.

I går så tog jag och älsklingen en sväng till Ikea för att köpa lite julbelysning och lite annat nödvändigt. Min kära mamma ställde upp som barnvakt åt Issie, så hon slapp bli uttråkad i en vagn.

Nu är det en ny vecka och jag har inte mycket planerat, allt jag vet helt säkert är att det blir vägning på Torsdag i Tälje.

Nu vakna Issie från sin vila.
Love and Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0