Julstämning!

Hej!

Då var det Måndag igen och jag har haft en bra vecka. Förra veckan så var jag och Isabelle på öppna förskolan, var även en sväng i Södertälje både torsdag, fredag och Söndag.
I Lördag så var jag i Stockholm med några av tjejkompisarna, Anna, Mickis å Anna. Vi hade bestämt oss för att gå ut och äta och sen gå på bio. Var ritktigt mysigt att få gå runt i sthlm med all juldekoration dem satt upp. Blev en lyckad kväll som jag hoppas att vi gör om igen så fort vi alla får möjlighet. Min kära sambo Markus stannade hemma med sin dotter och såg även efter min lilla ögonsten Isabelle.

Väl hemma så sov min prinsessa sött och min älskade kille satt uppe och väntade på mig. I går Söndag, så var vi en sväng till tälje för att fixa lite småsaker. På eftermiddagen julpyntatde vi här hemma, så nu är det rejäl Julstämning på Platåvägen ;)

Idag har jag och Issie tagit det lugnt, blev en sväng ner till byn för att återlämna nycklarna för min förra lgh och en sväng till affären. Ikväll blir det en lugn hemmakväll med familjen.

Resten av veckan består inte av speciellt spännade aktiviteter, blir öppna förskolan tisdag och onsdag. Torsdag blir det en sväng in till tälje för vägning och ev lite julklappsshopping. Fredag har jag en mysig hemma kväll för mig själv inplanerad, Markus ska på julbord med sina arbetskollegor. På lördag så blir en sväng in till tälje för att lämna Isabelle till mina föräldrar eftersom vi ska ha inflyttningsfest.


Med min vägning går det väl sisådär, har verkligen varit upp och ner nu under 2 månaders tid. Så jag hoppas kunna återfinna min motivation.

Love and Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0